Informasjon om våre spesialdesign

Informasjon om våre spesialdesignede produkter

Spesialdesignede produkter er ordre som produseres på bestilling, og representerer hele spesialdesign kategorien. Disse er merket med "Bestillingsvare, x-x ukers leveringstid", og er dermed ikke på lager, men en vare du kjøper på bestilling med lengdre ventetid. Lagerstatusen vil derfor stå som utsolgt på disse varene, og det vil jo kun si at varen ikke er på lager hos oss. Du velger hver eneste detalj selv, og produktet håndlages etter dine spesifikasjoner av våre leverandører i Europa.

Er varen din på noen måte personligjort med navn, telefonnummer eller fremstilt etter dine spesifikasjoner, eller som har fått et tydelig personlig preg, er det ingen angrerett; angrerettloven § 22, e). Vi oppfordrer likevel til snarest å ta kontakt med oss dersom du ikke er fornøyd med produktet. Vi strekker oss så langt det lar seg gjøre å finner en løsning slik at du kan bli fornøyd med ditt produkt.

Betaling

Det praktiseres forhåndsbetaling på ordreproduserende varer. 

  1. Betal nå (kortbetaling fra klarna)
  2. kredittkort eller debetkort
  3. Forskudd
  4. Manuell faktura fra oss (siste valge i lista)

Leveringstid

Ordreproduserende varer sendes til produksjon MANDAG hver 6 uke, noe som vil bety at leveringstiden fra du bestiller vil være alt fra 6-12 uker (noen ganger kanskje også litt lengre på grunn av Coronasituasjon og konflikten i Ukraina). 

Ordreproduserende varer sendes til produksjon 2022: Uke 8 - 14 - 20 - 26 - 32 - 38 - og 44

Dropshipping er en "forretningsmodell" der du har en nettbutikk uten lager, dette representerer hos oss hele spesialdesign kategorien. I motsetning til den tradisjonelle forretningsmodellen dropshipping er, ta vi all risiko ved å føre varene først til oss, før vi videresender varen til deg som kunde. Du trenger dermed kun forholde deg til oss. Leveringstiden er minimum 6 uker, ettersom vi tar inn nytt parti hver 6 uker, som betyr du kan måtte vente opp til 12 uker før levering.

Hvordan fungerer det?

Finn og legg i handlekurv:

  1. Finn produktet du ønsker fra vår kolleksjon ved å klikke på Spesialdesign i toppmenyen.
    Accdog, Wild Woof og Warsaw Dog er våre ordreproduserende leverandører.

Fullføre din bestilling:

  1. Når du har lagt produktene i handlekurven vil denne bli synlig på høyre side. Kontroller at produkt og størrelse stemmer og trykk «Til betaling» for å gå videre.
  2. Se over at innholdet i handlekurven er korrekt og har riktig antall. 
  3. Velg frakt/leveringsmåte ved å fylle inn ditt potnummer. Dette gjelder også om du ønsker å hente varen hos oss.
  4. I neste trinn skal du velge betalingsmetode. Fyll inn informasjonsskjemaet, om det ikke er ferdig utfylt, du vil da få opp fullstendig liste over betalingsløsninger.
  5. Velg betalingsmetode Betal nå (kortbetaling fra klarna), kredittkort eller debetkort, Forskudd eller manuell faktura fra oss (siste valge i lista).
  6. Ved å trykke på den røde «Betal ordren»-knappen («Gå til Faktura» om du velger faktura) aksepterer du kjøpsbetingelsene våre.
  7. Når kjøpet er godkjent vil du umiddelbart bli presentert en bekreftelse på skjermen. En ordrebekreftelse blir også sendt til din e-postadresse.

Levering:

  1. Når pakken er sendt fra vårt lager vil du få en leveringsbekreftelse på e-post med sporingsinformasjon. Vi gjør oppmerksom på at dersom du har valgt alternativ leveringsadresse, må du legge inn den andre mottakerens epostadresse slik at vedkommende får beskjed om å hente pakken når den ankommer postkontoret. Det er du selv som vil motta slik melding på SMS.
  2. Når pakken er levert til utleveringsstedet du har valgt, så vil du få en tekstmelding på din mobiltelefon. Dersom du har valgt hjemlevering, vil Bring/Posten ta kontakt med deg for utlevering. Har du valgt henting hos oss i Hvittingfoss, gjøres pakken din klar for henting i løpet av 2 timer innenfor vår hent og lever åpningstid. Du mottar en leveringsbekreftelse når varen er klar.

Vi håper du blir fornøyd med din bestilling!
NB: Det er viktig at du bruker en gyldig e-postadresse og et gyldig telefonnummer ettersom det er dette vi bruker for å sende deg informasjon om bestilling og postsending.